Thursday 11 August 2011

Intro




Hamster adalah haiwan peliharaan yang popular atas beberapa sebab. Pada kali ini ingin saya sampaikan hasrat saya mengenai laman ini. Laman ini akan menghuraikan mengenai beberapa jenis hamster yang dijadikan  sebagai haiwan peliharaan, di sini juga saya kongsikan beberapa informasi mengenai hamster jika ada kesempatan dalam isu yang akan datang  mengenai penjagaan juga barangan keperluannya, saya juga  mahu menemuramah sesiapa yang membela haiwan ini sebagai haiwan kesayangan mereka dalam berkongsi pendapat dan juga saranan dalam membela haiwan ini.  Di sini juga sudi saya kongsikan beberapa buah kedai yang mungkin anda boleh  kunjungi  jika anda ingin memiliki haiwan peliharaan ini. Dengan tema haiwan juga perlukan kasih sayang ,untuk hamster. 

No comments:

Post a Comment